tisdag 25 augusti 2009

Nere i skosulorna...........

Ja idag har jag inte haft någon bra dag. Träningen gick ganska skräpigt också då jag hade mer fokus på vilken låt som spelades i min MP3 än på mitt axelpass. Så blir det ibland men tack o lov att dessa pass infinner sig väldigt sällan. Skönt att grabbarna på gymmet fick mig att både le och skratta gott. Imorgon är det en ny dag, ibland är jag tacksam att tiden går fort, och förhoppningsvis känner jag annorlunda då och skrattar åt hur fjompig jag var idag. "ler

Dethär garvade jag åt i somras som jag var tvungen att plåta. Det är vid stationen i Kalmar en sommarkväll när jag ser en Ravioliburk intill cykeln med en sked i. Jag fick sådana bilder framför mig. En yngre kille, med lite knaper ekonomi, lite bohemisk och som inte är mycket för att planera, stressar på sin cykel för att hinna med bussen till Borgholm för att gå på Strand. Han vet med sig om att det kommer bli en dyr kväll. Väl medveten om att festa på fastande mage brukar gå illa så det som ekonomin tillät var en burk ravioli. Fast lite genomtänkt är det ju när han har haft med sig en sked =)

4 kommentarer:

  1. Hej! Läser ofta din blogg och tycker du är en grym inspirationskälla! Jag tänkte höra med dig om du är intresserad av att delta i ett projekt? Det är en blogg jag skapat med en "expertpanel" Jag tänkte samla duktiga träningstokiga tjejer som får svara på 1-2 läsares frågor i veckan. Varför skicka en fråga till en person när man kan få svar från flera? =) Sen skriver jag också om min egen träning där jag gärna mottar tips som kan få mig större vilket är målet just nu. Det krävs inte så mycket tid i anspråk och jag skulle verkligen älska om du ville vara med! Du är så duktig och sitter inne med värdefull kunskap. Besök gärna bloggen och se vad du tycker.
    www.metrobloggen.se/stjarnor
    MVH maria

    SvaraRadera
  2. Maria: Åh vad roligt att höra, vad rörd jag blir!! Tackar ödmjukast! Självklart ställer jag upp och besvarar frågor om jag sitter inne med kunskapen, mer än gärna! Vad roligt att du ställde frågan till lilla mig =)
    Jag ska genast gå in o kika på bloggen!
    Det går bra att maila mig och så ser jag fram emot din nästa kommentar.
    Tack igen Maria!

    SvaraRadera
  3. Haha, Maddis, du e för härlig...=)
    Din bild framför dig, man kan bara blunda o se allt detta framför sig. =)*skrattar högt för mej själv*
    Sen dethär på gymmet, att man ibland blir för upptagen av annat än det man ska göra..tja..du hade en sån dag idag, men som du oxå skrev, att dina vänner på gymmet får dej o skratta..såna får man inte för mycket av.
    Kör hårt igen imorron =P

    Läste oxå din kommentar du fick av Maria, vad skoj att du blev tillfrågad, du e nog precis en sån typ av person som skulle kunna passa till dessa frågor..vad jag vet av din fina personlighet som jag fått stifta bekantskapen med här på bloggen OCH fortfarande inte IRL =(

    Kraaaam and keep up the good work..
    ~Millan~

    SvaraRadera
  4. Millan: Åh vilken finish jag fick på denna dagen, det trodde jag aldrig för några timmar sedan. Tack vännen, jag blir så glad ska du veta! Vi ses snart IRL - får väl skaffa web-kamera annars, haha =)
    Kram o tack för att jag nu befinner mig i skyn istället!

    SvaraRadera