söndag 21 november 2010

Vinnare!

Vinnare är nu korad av mig och jag hoppas musiken ger dig extra energi i både din träning och vardag. Jag har svårt att besluta vem som ska bli vinnare men så tänkte jag att båda faktiskt ska få vinna! Det var "roliga tips" så jag vill be att Richardsson och Anna Karlsson meddelar mig sina adresser så kommer en skiva på posten inom kort. Stort grattis och tack för visat intresse.
Vinnartipsen var:
En Diskborste som gör handdiskningen lite roligare då det finns ett hål i den så man samtidigt kan roa sig med att blåsa såpbubblor =)
Att skära lök kan vara jobbigt emellanåt men att göra det med stora fräcka och gärna så fula solglasögon som möjligt undviker tårar i ögonen och känner dig lite fånig.
Det sista såg jag i Halv åtta hos mig i veckan faktiskt och jag tänkte det var en skoj idé, fler än jag tydligen =) Grattis igen till er!

Status på min Hamburgare då?
Snart en månad har den stått på mitt köksbord men doftar fortfarande ingeting och inga "angrepp" syns till heller. Skillnaden är att mealet krympt något. Köttet har korvat till sig på kanterna och brödet ser också mindre ut. Kanske för det torkat ut....eller?


Gjorde en miss i oktober att jag inte vände stripsen mot kameran.....men iallafall såg de likadana ut som idag, en månad senare ungefär, 21 november.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar