onsdag 24 november 2010

Äntligen kunde man titta ut lite!

Vad roligt "Halvåtta hos mig" varit denna veckan. Så underbart att höra norrlänska, så charmigt med dialekter! Hos mig har det inte blivit någon tre rätters meny men jag har gjort "saffrans-pannkakor" idag. Festligt och gott! Något som var himla gott också var Morzat kulor som jag ätit både en två tre och sen tappade jag räkningen för det var inte roligt att räkna sen......för er som inte testat dessa chokladkulor och inte vill få en ny last så rekommenderar jag att avstå dessa för jag lovar du är fast sen. Härliga chokladkulor med choklad och crisp i.....istället för att tänka dagens energimängd (fast nu mår jag skit faktiskt, varför köpte jag det nu när träningen går så bra??!! ååh) så ser jag hellre tillbaka på mitt bröst & biceps pass från i förmiddags.
Grymt härligt! Jag kör 4 övningar på varje grupp vilket är lagom och den tiden jag orkar hålla maximalt fokus. Därefter är det lite gång på löpbandet i uppförsbacke medans det är "Biggest Loser" på femman. När det är ruskväder blir det löpbandet istället för friska luften. Idag har jag iallafall fått vara ute lite då ösregnet upphört och gått över till lite snö istället, nollgradigt och friska vindar kan jag meddela. Imorse var det dags att ta fram halkskydden första gången för denna säsongen. Valde först mina "EasyTone" med lite rund sula men det var dåligt val denna morgon så efter jag "hejat" några gånger pga halkan så vände jag och bytte både skor och tog på mig skydden så jag kände mig säker och kunde trycka ifrån med fötterna ordentligt.

Ett underbart framträdande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar