måndag 22 november 2010

I shake my shake!

Efter varje träning är det den stora belöningen! Jag tycker mina drinkar är så goda men det finns mycket blask på marknaden så jag lägger hellre lite extra pengar på en god smak och innehåll. Det är viktigt för mig, för jag vill att det jag äter och dricker ska vara gott. Sen är det så klart svårt att bedömma hur effekten blivit mot om jag inte intagit dessa drinkar rent kroppsligt.
Sen jag började min vinprovning intar jag faktiskt mina drinkar på ett helt nytt sätt för att känna smaken mer. Varje gång jag tar min proteindrink, vilket är gåendes på väg hem så intar jag Stora klunkar, sköljer i hela munnen och vätskan vandrar upp under kinderna och jag liksom tuggar på den och smakerna blir mer tydliga. Konsistensen blir lite tjockare också när det får skumma runt och sen sväljer jag! Det är jätteroligt att dricka så kan jag lova. Att dricka på detta settet med kolsyrad dryck är dock inget jag rekommenderar men annars är det bara att köra! Testa får du se =) Yammi Yammi och vad oseriös jag e!! =))

Jag gör lite förändringar i min träning nu också och supersetar nu. Har kört lite väl länge med vila mellan varje sett och endast träna en muskelgrupp. Ryggpasset igår supersetade jag däremot med latsdragsövningar kontra roddövningar men idag varvade jag axlar med triceps. Vila imorgon då jag får finbesök av min systers familj <3
Onsdag gäller biceps kontra bröst och det kommer bli så gott! Jag kommer upp i en bra puls under hela passet när jag tränar såhär och tidseffektiv är det ju också. Kroppen är faktiskt smartare än vad hjärnan är och vänjer sig alltför snabbt av vad den utsetts för så variera mera behöver jag bli bättre på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar