lördag 20 november 2010

Morgondagens Ryggpass

Sitter och planerar lite inför morgondagens ryggpass och som kommer avslutas med två övningar på baksida axel! Rygg är nog bland den roligaste muskelgruppen tycker jag. Blir mycket latsdrag imorgon fast med olika varianter. Kan eventuellt byta ut en övning mot en chinsövning istället. Annars känns mitt val bra tycker jag!

















Därefter kommer jag ånga vidare med lite olika roddvarianter.
Baksida axel kommer jag köra båda i kryssdraget. Ena med rep som jag visar nedan och den andra övningen utför jag i liggande bänk med handtag i varje "motsatta" trissa, men jag hittade ingen bra bild men ni förstår så klart.
Jag hoppas på ett grymt pass imorgon för idag vilar jag från styrketräningen och det är en höjardag idag med rikligt med nötter och även dem med choklad på lite också faktiskt....=/
Söndagsmorgonen kommer jag dessutom tillbringa på Scandic för en frukostbuffé med några killkompisar, så jag undrar vad kan gå fel? Ända är väl om jag skulle hamna i matkoma =)
(tack ast Sports science och Linda Fodor som jag lånar bilderna av)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar