fredag 12 november 2010

Vill du vinna?! Klart du vill!

En date med mig? Haha, nä skojar bara! Tänk om jag inte fått en ända tävlande, haha, så det vågar jag inte utsätta mig för, tsss!
Jag är på så otroligt bra humör så jag tänkte jag skulle smitta av mig lite till er!
Jag tänkte jag skulle inspirera med lite träningsmusik till er som känner er trötta när det regnar och blåser ute och försöka få igång dig och peppa dig på rätt väg. Till er som redan kämpar så svetten lackar, kanske lite ny musik till öronen i gymmet eller i löpspåret skulle vara skoj för att sätta lite grädde på moset i träningen. Musiken funkar utmärkt till förfesten och till städningen också vill jag lova!
Som tack för att ni "hälsar" på mig såhär är ni värda detta tycker jag!
Hur ska DU göra för att vinna?

1. Skicka en kommentar här på bloggen (klicka två gånger på "skicka kommentar", vet inte varför man får felmeddelande.....) eller skicka ett mail till mig.

2. Kommentaren ska innehålla ditt namn och ett bra tips som du vill dela med dig av till mig. Kan vara precis vad som! Något gott enkelt recept, kul länk på nätet, bra en bra träningstips, en häftig reflex, ett köksredskap, eller vad det nu det kan vara! Alla tips är så varmt välkommna!
Den som jag finner har bästa tipset skickar jag en CD-skiva till, med peppande musik!

När jag utsett vinnaren meddelar jag namn på bloggen för att få din adress.
Ingen adress behövs anges nu alltså utan när jag korat vinnaren (som är du??) mailar du bara adressen så den inte syns offentligt =)
Ska vi säga att en kommentar ska läggas senast 20 november? Ja det tycker jag!
Lycka till allesammans och hoppas ni är med och tävlar!

Jag har precis kommit hem ifrån en mysig regnig promenad men jag var fullt utrustad med regnkläder och bra skor så det var bara roligt och mysigt att bli blöt! Dessutom hade jag bra musik i mina öron som peppade mig i samma takt som dropparna föll. Vill man komma någonstans måste man anstänga sig i ur och skur. Precis som att ha ett företag är det att forma kroppen. Är man en slarver straffar det dig på något vis. Företaget kanske går i konkurs likt att kroppen formas inte på det sättet man hade tänkt.
Ut i regnet och mys av att bli blöt!! =)

2 kommentarer:

  1. jag vill vinna! jag tycker det är mysigt tända massa ljus nu när det är mörkare ute så jag rekommenderar doftljus! En god doft du gillar så blir det både god doft och mysig belysning!
    Linnea A.

    SvaraRadera
  2. Ikeas pepparkakor är riktigt goda!!
    Sara Nilsson

    SvaraRadera