tisdag 23 november 2010

Träning i Karlskrona

blev det för mina syskonbarn som jag hade på besök idag och det gillade det skarpt!
Visst har jag leksaker som passade även dem =)
Åh vad roligt det ska bli när de blir äldre och kan börja träna inne i gymmet! tsss


Så klart blir man trött av att träna i Chinsräcket så lite vila innan det var dags för att besöka Leksaksmagasinet och fylla på förrådet med god mat på Montmatre.
En härlig heldag med min systers familj har jag haft idag!
Vem bryr sig om regn när man har trevligt sällskap?!
Förresten undrade syrran med osäker röst vad jag hade på köksbordet, ler, men det var ju bara min gamla hamburgare från McDonald´s från oktober =)

2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar dag kära syster!!

    SvaraRadera
  2. Syster: <3 <3 skönt att ni kom hem välbehållna till slut i trafik-ovädret. Kram till er alla!

    SvaraRadera