måndag 28 juni 2010

Dagens träningsinvesteringar

Ensamt barn leker bäst heter ordspråket vilket jag normalt sett inte håller med om men idag gör jag ett undantag. Då jag är ensam med semester fick jag underhålla mig själv idag och då begav jag mig in till stan på förmiddagen och hittade lite spännande saker!

Nya träningsskor
Cool jacka från adidias som är två-jackor =) Buy me please, Just try me and you want me, sa den till mig och vips hade jag den i en påse i handen. )

Proteinfabrikens bars med jordgubbsmak, god och innehåller hela 19 g protein och deras proteindryck som är bra att ha i väskan sommartid då barsen lätt smälter och om man inte har tillgång till vatten för att blanda sin egna shake så är denna utmärkt. Plus att jag i eftermiddags också förlängde mitt kort här i Kalmar så nu har jag ett år av trygghet att kunna träna precis när jag vill.

Ja det är klart att denna dag har kostat en del men jag har inte räknat efter och tänker inte göra heller men den kunde blivit ännu dyrare. Vid trafikljuset "racade" mot bilen i jämte, kände att jag var lite leksugen då jag känner mig väldigt happy, och vem stod lite längre fram om inte en MC polis men som tur var, var han redan upptagen med att skriva en bot till en annan så jag lyckades undkomma. Som en parentes vann jag så klart racet, det var mot en SAAB. tssss!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, låter som en helt underbar dag Maddis, tror Dennis kommer o bli överlycklig när han läser denna dags uppdatering ;)

    Puss o kram o skynda hem hjärtat!!!

    SvaraRadera
  2. Millan: Vi kvinnor gillar ju att ha massa kassar i våra nävar =) jag kommer vara i kronan en dag innan jag åker till Sthlm! Kjaaam

    SvaraRadera