fredag 4 juni 2010

Drabbad av "Semester-Stressen"!

När jag just insett jag endast har en vecka kvar här och lite panik, samma känsla när man åker på semester bara i en vecka.
Ut i solen - Måste vara brun när jag kommer hem
Vilka platser vill jag besöka denna veckan?
Vilka restauranger ska prioriteras?
När och Var?
När är bäst att städa lägenhet och packa?
Good-Bye Party? När var hur?
Träningen?? Jo den ska också prioriteras för nu är jag verkligen SKINNY!!!!!
Jag funderar mycket nu ska ni veta.....
Jag känner mig så lurad! Under mina tre månader har jag kämpat så med min träning, kost och varit sparsam med alkoholen och tänkt på min sömn. Vilket som krävs för att forma en fin form. Hårdheten började komma och allt kändes riktigt bra. Visst reagerar kroppen helt annorlunda i denna hetta med att samla vätska osv men det har jag accepterat men jag var i rätt riktning.
Sen kom magsjukan eller var det nu var... Som att vända en hand är jag nu "Fröken Skinny", slät och mjuk vilket gör mig så ledsen och lurad. Precis nu innan jag ska åka hem också. Allt arbete ner i toan. Kämpar nu med mina inre tankar för det mesta sitter faktiskt i huvudet, med bra kost och liten höjning av protein och kolhydrater hoppas jag bygga upp mig och vara i samma form om två veckor då jag hoppas kroppen återställt sig efter min tramatiska upplevelse. Men som ni alla vet är erfarenheter bra och vi lär oss!
Jag har idag tränat och det kändes trots allt bra efter mina 4 dagars uppehåll. Viktmässigt samma status men med några färre repititioner. Well done Madi!
Förmiddagen spenerade jag i solstolen, klarblå himmel, helt molnfritt, nere vid stranden och njöt av friden men drabbades också av semesterstressen, men jag hade det underbart! Innan lunchen hemma gick jag till den Olympiska Poolen för att plaska lite och strax ska jag och Laura in till Gran Tarajal och mysa och käka på Cafe Central!! "Filled eggs & Chicken Kebab? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar