tisdag 22 juni 2010

Frääääääscccht!

Jag visste väl att denna dag skulle kännas så mycket bättre än känslan jag hade igår. Känner mig mycket fräschare! Har dessutom gått ner hela 3 hg...inte mycket till framgång men jag trodde jag gick mot motsatt håll så det känns ju bra.
Det är så skönt med nya dagar när man känner sig lite knas i hjärnan. Jag har fått mycket gjort idag tycker jag.
Solen ropade på mig i förmiddags så jag gick ut och la mig på bryggan medans jag tvättade.
Här ser ni hur förresten hur jag bor, i huset alltså. Dock fick jag bara njuta i 40 minuter för sen kom molen och då frös jag.......se så knottrig jag är.
Ingen spansk värme här inte. Men då begav jag mig till gymmet för att avverka ett riktigt benpass. Jag har inte kört något riktigt benpass de sista 4 månaderna då jag inte gillade den typen av ben-press som vi hade och vi saknade nackskydd till smithmaskinen för knäböj så idag tog jag i så jag fick ont i huvudet! Okej då, det kändes i mina ben också så klart!

Jag var riktigt trött när jag kom hem så det var så skönt att få lägga sig raklång och kolla på femman repris-serier. Sån lyx! Ett vänner-avsnitt man liksom sett 10 gånger men just känslan att se på TV. Nu lyxar jag genom att göra Fodors Pannkakor som jag ska ha en god kesella och protteröra på som jag ska avnjuta när min polare är på TV ikväll på TV4 Plus, han är "Dagens Man", åh så spännande att se han i rutan! Robban ifrån Färjestaden är riktigt go, och faktiskt han som inspirerade mig till att blogga så utan honom hade jag kanske inte suttit här vid tangenterna!

2 kommentarer:

  1. Skoj o träffa dig idag o slå några ord. Vi får ta en ny fika snart..o pladdra o kolla på lite fler bilder. Hann juh inte med alla förra gången!!

    Ha en riktigt bra midsommar så hörs vi snart hjärtat

    Puss o kram
    Millan & Bamse

    SvaraRadera
  2. Millan: Riktigt skoj vännen och lycka till nu, bara hör av dig om jag kan vara till någon hjälp! Ha en fin midsommar sötingar!

    SvaraRadera