måndag 14 juni 2010

"Universum återställt"!

"Ler, åh det var den bästa kommentaren jag fått höra sen jag kom tillbaka till Sverige.

Igår när jag kom till gymmet fanns bästa polaren på plats och jag blev nästan tårögd för det var så fint sagt och med det leendet. Åh det lever jag länge på!
Jag började mitt dietande i lördags och de första två dagarna håller jag lågt på energin men det har gått riktigt bra. Mycket tackvare att jag varit sysselsatt hela tiden och inte haft mina tankar på mat. Är lite trött dock. Följande två dagar jag har framför mig höjer jag energin liiiite så jag undrar hur jag ska lyxa till detta? Öka något meal eller lägga till en bars kanske...hmmm....
Det känns också som att jag har släppt på lite vätska nu när jag är tillbaka till kylan, tack! Men jag har en bit kvar för att kunna använda mina favvisbyxor. Det är ju så mycket roligare att handla när man är slim men jag kan inte använda dem under så lång period =(
Senare idag ska jag bege mig upp till Kalmar för att byta till mina sommardäck och imorgon ska jag klippa och färga håret. Jag har blivit långhårig och har inte allt för fin utväxt nu efter tre månader. Solen skiner ju faktiskt idag även att det kallt och det är iallafall "mindre" blåsigt så ser jag fram emot pappas grillning ikväll! Men innan jag sätter mig i bilen så tänkte jag ta mig en löptur.
Ha en underbar vecka alla!

Madeleine Andersson

4 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaks till Sverige!
    Här är det samma visa....dags att ta tag i sitt dietande :) Så jag hakar på din resa...
    Kommer heller inte i mina favvis kläder.

    Hälsningar

    Kalmar tjejen (ifrån Friskis & Svettis där jag brukar vara, men tränar nog på egen hand över sommaren)

    SvaraRadera
  2. Anonym: Hallå där och supertack! Kul att höra av dig igen. Kom faktiskt till Kalmar igår och jag var och gestade Friskis i Kalmar i förmiddags, du var inte där då?!
    Pratade lite med hon i receptionen hon var mycket trevlig. Kör på med träningen så ser vi till att lyckas =)

    SvaraRadera
  3. Nej, jag var inte där då, synd! Men jag hoppas vi möts någon gång.
    Ja...dom är mycket trevliga och tillmötesgående där. Jag trivs på det stället....kanon mysiga människor och lättsamma!
    Ja, jag hakar på din träning...och ser positivt på att lyckas! :)
    Du är verkligen en duktig tjej!

    Man vill ju kunna sitta ner på Byttan i sommar och känna sig fräsch och nöjd med sig själv.

    SvaraRadera
  4. Anonym: Haha, Byttan is the place!! =)
    Nu klättar vi mot toppen! =)
    Hoppas vi ses på gymmet eller på byttan i sommar.

    SvaraRadera