söndag 27 juni 2010

Vackert


Jag har ett bra solställe där jag infinner mg när extra lugn och ro behövs och när jag känner att jag inte riktigt vill träffa massa folk. Det ända du hör är ljuden av puttrande båtmotorer. Imorse var jag och mina "Donnor" och avnjöt lugnet och solen. Sundet var så himla vackert då havet låg alldeles stilla. En härlig känsla och när det är så stilla känner jag mig också lugn och ingen stress alls. Min goda lunchlåda bestod av melon, jordgubbar, päron och kyckling med en sked keso som topping. Men allt har sitt slut, och det går inte att lata sig hela dagen lång! Men man kan vara effektiv och göra lite av båda delar. Jag tog mig senare till gymmet och för att slå två flugor i en smäll ,tog jag mig en powerwalk dit som en uppvärmning och som nedvarvning vid hemfärden. Det är ju så härligt väder och jag blir så glad och full av energi. Trodde jag skulle vara ganska ensam på gymmet då det var strandväder men flera har nog tänkt som jag =)
Det var kaos kring hantlarna kan jag säga och hade jag haft mobilen med mig hade jag tagit ett kort för det så för j-ligt ut. Jag räknade alla hantlar som låg utspridda på golvet som ingen använde, 15 stycken....!!! Resterande hantlar låg Nästan på sin plats, de låg iallafall på hantelstället men inte på sin rätta plats så det tog ett tag att leta reda på rätt kan jag säga. Det är så irriterande att man inte kan lägga tillbaka grejorna på sin plats! Imorgon ska jag förlänga mitt andra gymkort på Kraftverket där detta beetende inte förekommer.
Mitt ryggpass kändes mycket bra och jag fick bra tryck tycker jag trots oredan =)
Ikväll är det fotboll, som vanligt, så strax ska jag ut på en liten promenix igen för att kika på den tillsammans med en till fotbollstok och hon är faktiskt inte bara det, hon är även en Ölandstok, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar