lördag 3 juli 2010

Jag är ute på Turné!

Jag kände att det var dags att röra lite på sig så jag tog mig upp till Stockholm för att träffa Elin,http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8964587 som jag arbetade ihop med på Playitas och sen följde jag med henne där hon bor, i Karlstad, där jag befinner mig nu! Jag har grymt skoj och i Stockhom blev det lite av en "Playitas-reunion" där vi även träffade två andra svenska tjejer som arbetade där som jag lärde känna när jag var där under min semester. Vi träffades på en av Stockholms bästa restauranger, Kalori, http://www.kalori.se/ som jag alltid besöker när jag är i huvudstaden. Bra mat och fantastisk personal! Det har inte blivit mycket av träning dessa första dagar men vi har varit ute och gått morgonpromenader och sen så klart gått väldigt mycket, vart vi än ska, i detta underbara väder vi har. Det är så härligt att gå sina promenader i olika städer, man samlar liksom ny energi och så kul att gå på nya ställen istället för sitt gamla vanliga.
Ikväll är det dags för lite party, party och då ska vi inta denna cider som är sockerfri och lite champagne så klart =)
På dagen har jag också träffat min "Blogg-vän", http://zuzibuz.blogg.se/ som kommer ifrån Karlstad och skoj att träffas face to face =). Alla jag träffat nu under min "turné" hade jag faktiskt aldrig lärt känna om det inte var för min styrketräning. Min träning har gett mig så mycket, och allt är bara positivt!
Imorgon sätter jag mig på tåget mot Stockholm igen och stannar där några nätter så då ska jag besöka Vanadis Gym och dags att pressa kroppen igen!

2 kommentarer:

  1. Haha ja man kunde jue tro att jag inte kommer från Karlstad eftersom jag har noll koll på vart butikerna ligger... :D Du ser vad en shoppingknapp kan ställa till det... Har för övrigt tryckt hem ett par rosa träningsdojjor idag... ;)

    SvaraRadera
  2. Zuzibuz: Tack för senast! Vad roligt vi kunde sammanstråla! Rosa dojs, vad najs, själv har jag mest handlat saker i matväg idag i sthlm....oooopsssssss...!

    SvaraRadera