lördag 12 juni 2010

Vilket höstväder man välkomnades till....

Morgonens promenad fick bli en outfit av långa träningsbyxor och långärmad tröja...suck.....inga varma vindar heller direkt....usch, tvärt om, kallt kallt och vilket dåligt humör jag blev på. Däremot stoppar inte vinden mig ifrån min träning! Förmiddagen var jag ute och sprang 43 minuter i ett bra tempo så det kändes riktigt bra att nu komma igång igen. Jag är målmedveten och nu styr jag! Jag har allt för att lyckas nu, det ända som ligger i min väg är tiden. Men för mig spelar det ingen roll om jag är i form i juni eller december - bara jag lyckas!
Måtten är tagna och invägningen gjord och planen hur mina veckor ska se ut är klargjord.
Nu behöver jag alla vänner och familjens stöd också!! Så please supporta mig istället för att ifrågasätta.
Gästade gymmet i eftermiddags och vad gott det var att köra lite latsdrag! Har saknat latsdraget så mycket under dessa månader men fördelen är att man tvingas hitta nya övningar när det man brukar köra inte finns tillgängligt. Man ska aldrig se problem utan vilka nya möjligheter kan jag istället finna.

Visst är jag allt lite hungrig i skrivandets stund, fast egentligen tror jag inte det är hunger utan bara van att äta liksom. Ikväll är det så klart Fotboll som gäller och jag har sparat lite kcal om nu mitt sällskap vill snaska något. Ett bra tips som funkar för mig vid dietande är att alltid vara sysselsatt och umgås med dina nära och kära för då får du annat att tänka på istället för "mat". Isolera dig inte för du blir det lätt att du istället tröstäter för hjärnan fungerar tyvärr så. Umgås alltid med de vänner som accepterar dig och supportar dig för att uppnå ditt mål!
Lycka till allesammans fast ni är säkert redan i "mål" själv börjar jag ju toksent men det får bli så denna gång och jag stressar inte för då är det lätt att gå in i väggen.
Kram Alla!!
Ja...............jag längtar tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar