måndag 21 juni 2010

Fotbolls VM är grymt skoj

men jag är så toktrött. Jag sover tills jag vaknar och då är jag jättetrött ändå.
Igår "vaknade" jag till under dags-matchen när jag vaknade av min egna snarkning. Jag hade druckit en hel kopp kaffe och var inne på min andra kopp som jag höll i handen i knät, så det var bara grym tur att jag inte lyckades tippa ur den i den vita tygfåtöljen jag satt i. Jag har hittat en ny kaffefavorit, smaksatt kaffe av jordgubb/choklad. Jag köper hela bönor på Gerdas Te och Kaffehandel så bege dig kaffeälskare, till en kaffebutik och jag lovar du inte blir besviken. Du kan så klart få bönorna malda om du så önskar.
Jag blir trött och hängig också när jag slarvar med kosten också. Jag har fortfarande inte kommit in i att laga mat utan äter mest bekväm och kall mat. Blandar mycket med keso så det är liksom ingen ordning utan jag är bara lat. Jag blir liksom inte mätt utan går och fyller på min skål gång på gång istället...När jag inte har någon ordning blir jag irriterad på mig också och känner mig så "oattraktiv" och är en Miche då mina kläder inte sitter som jag vill. Usch ja, det kommer inte bli roligt att se vad resultaten visar imorgon. Men imorgon är en ny dag till mötes och nya tag. Alltid skönt med nya dagar. Jag vill, jag kan, jag ska, heter det ju. Att det ska vara så svårt!!!
Jag har iallfall haft trevliga underhållande dagar då jag träffat släkten och många av mina vänner när jag varit uppe i Kalmar. Även att det var nästan 4 månader sen vi sågs kändes det ändå som igår. Det är så skönt!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar