torsdag 10 juni 2010

Blå Gult!!!!!

Efter tre månader är jag nu åter på den svenska marken och uppskattar små saker som att kunna dricka direkt ur kranen, gå barfota i lägenheten utan att bli sandig, en ugn och sova med en riktig kudde!
Jag var med om en fantastik inflygning mot Arlanda. Landade sent för bara några timmar sen och föreställ er den finaste solnedgången och en himmel som är riktigt rosa och gul. Det är väldigt vackert och tänk er då att jag var uppe i luften och såg alla sjöarna till denna fantastiska himmel. Romantiskt värre faktiskt. Det var den vackraste flygning jag varit med om! Jag mellanlandade i Barcelona och gissa om jag blev galen när jag fick se följande:
My God!!! I matchande kläder gjorde jag entré till Adidas-shopen och raffade åt mig lite och så fick jag en strandväska på köpet, sweet, och jag undrar varför han just valde rosa till mig....! =)

Hemresan började ju faktiskt bra, eller egentligen inte kom jag på nu. För jag fick betala extra vikt till en summ som var i samma prisklass som min flygbiljett hem ungefär....han undrade om jag ändå ville ta med mig båda väskorna och det är väl en dum fråga att säga till en "Lady" för det är klart vi alltid vill ha det vi packar! Nu är jag på hotellet och imorgon bär det vidare emot min hemstad så det har varit en lång resa hem. Det ända vettiga målet mat jag haft idag var min frukost. Därefter har jag levt på proteindrinkar och proteinbars samt en baguette med avokade och kokta ägg som jag hade med mig som färdkost och massa frukter. Behöver riktig mat men det fanns ingen som kunde erbjuda detta utan det är vitt bröd med ost och skinka eller bakverk. Jag har nu fått nog av vitt bröd och aioli i tre månader nu..när jag kommer hem kommer jag återigen börja änka mer på vad jag stoppar i mig så jag trivs igen.
Jag blev så glad när jag såg 7Eleven skyltarna och massa svenskar på Arlanda och kändes det faktiskt skönt att vara på den svenska marken igen. Men det kan vara så tagen av inflygningen för det var så vackert så du anar inte!

I förrgår var det stort avskedsparty och det blev verkligen lyckat! Mycket champagne för min del och alla verkade trivas och ha det underbart trevligt. Min chef dök också upp senare och hängde på och sa farväl. Åh det var sån trevlig tillställning så det var verkligen att fint slut på denna tre månaders visit. Men dagen efter när jag skulle städa ur lägenheten var inte lika kul....trodde det skulle gå på en timme men oj så fel jag hade....om det berodde på att jag var extremt noga eller om gårdagens firande satte sina spår att jag var extremt slö men det tog 2,5 timme längre än planerat....jag tror iallfall att det var pga att jag var extremt noga...=)


Utan min goa Italienska kollega hade det inte alls blivit den succé som det blev! Här har vi husets värd och en hejare på att blanda drinkar också.Ingen kan slå OLW:S Ostbågar!!!!!!!!!! De gick hem hos många!!!

Vad tycker ni om mina nya bröst?? Inga biverkningar, billiga och kan användas till endast valda tillfällen om så önskas.

Jag har haft så enormt kul och jag kommer se tillbaka på denna tiden med stort stort leende och höga skratt. Dethär är verkligen något jag skulle vilja göra igen! Vilka härliga människor jag fått äran att lära känna. Men vi kommer ses igen!!! Till hösten blir det kanske en semestertur för det finns fortfarande platser som jag inte "Hann" besöka och så vill jag hinna med träffa vännerna igen innan deras kontrakt löper ut.

6 kommentarer:

  1. F-n va brun du är!! En riktig Choc. Brownie hehe
    Jag kommer o se ut som värsta snögubben när jag hämtar dig...

    haha Dom boobsen vill jag se dig i ;-)

    SvaraRadera
  2. Tobbe: Det är nog champagnen som bättrade på det hela lite samt att det är varmt även om kvällarna =)

    SvaraRadera
  3. De e så välkommen hem Maddis, vi har saknat dej!!!!
    Hör av dig snarast baby, kanske redan idag på gymmet...vid 16 som vanligt ;)

    puss o kram

    SvaraRadera
  4. Millan: Tack dear =) Ojoj inga möjligheter till gym idag, "Tranquilo" (lugn) kom till kronan kl 14 sen packa upp 40 kg packning, fylla på ekande kylskåp så ingen prio på gym idag. Precis packat upp....=( Imorgon kommer jag nog göra ett besök! Inga knastider än hoppas jag??! kram!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  5. Haha den boobiesbilden borde du ha på fb... ;)

    SvaraRadera
  6. Zuzibuz: Haha, shit vad många förfrågningar jag hade fått då "ler

    SvaraRadera