tisdag 3 mars 2009

ISLA MARGARITA!!

Ah jag vet inte hur jag ska borja detta fantastiska inlagg!
Det blir lite svarare att lasa med avsaknaden av bokstaver med prickar pa =)
Vi har det helt underbart med sol, ett kanonhotell med utsikt bade over pool och havet! Ska forsoka med lite bilder nasta gang jag uppsoker en dator.

Mitt sista gympass blev ett "Superset"-pass innan taget tog oss till Goteborg. Effektivt och med hog puls da jag hade tidpress men vill man nagot galler det att se mojligheterna och det fann jag och det kandes skont att hunnit med bade lopning och styrkepass nar man satt dar pa taget i flera timmar. Flygresan tog nastan 11 timmar fran Landvetter till Isla Margarita.
Resan gick jattebra och jag hade laddad upp med lite protienshake, bars och morotstavar. Ska erkanna att pressbyran hade valdigt gott godis har jag upptackt sa det plockades aven med en san pase, hehe =)

Kan ni tro att jag genomfort mitt forsta vattenarobicspass idag? Jo visst har jag det! Jag menar jag har endast genomfort tva gympapass i mitt liv, och det var jag tvungen att genomfora for att klara mina gymutbildningar, de var dessutom i en sal. Men nar tranad kille i orange badshorts fragar om man ska vara med pa vattenareobics och charmar en kunde jag visst inte saga nej =) Ratt som det var stod jag dar i poolen och gymmpade =) Det var helt ok ska jag saga. Jag markte att tankte jag i gymtermer gick passet nastan riktigt bra. Tank axelpress, tank peckdeck, tank bamsen i c.c osv sa blev det riktigt skoj och inga problem alls att hanga med i kordinationen till benen. Dessa tva veckor blir det inte mycket till traning utan tva aterhamtningsveckor. Det finns inga gym har utan de finns i Por Lamar som det tar ca 35 min med taxil. Dit kommer vi ta oss for att shoppa lite och da blir det sa klart ett besok. Morgonpromenaderna byts ut mot lite simmtag i poolen innan frukost, nagot mer vattenpass blir det nog ocksa om vi ar vid poolen. Det som tillkommer darefter ser jag som en "bonus" men inget som ar inplanerat.

For ovrigt sahar forsta dagen har vi bara "chillat". Legat i och vid poolen hela dagen. Planerat lite for kommande dagar och jag kan bara sammanfatta "UNDERBART". Trettio grader, solen skiner, lugnt och skont, trevliga manniskor sa jag/vi kanske stannar pa obestamd =)
Aterkommer med ny rapport och med lite bilder. Onskar ni alla var med och fick uppleva detta med mig!

5 kommentarer:

  1. Låter underbart!! Inväntar med spänning härliga bilder, ha det så gott!!! :)

    SvaraRadera
  2. aahh bara smälter när jag läser detta Madde!? ska blunda en stund nu o tänka mig in hos er =)..

    själv skojade jag till benpasset med o maxa lite benpress, 405 panner 6 ggr, sen prova jag 480 o de gick inte lika bra =P.. kom på att de va en halv bil sen så jag blev inte för besviken, varför detta påhitt då? jo nu e gainern slut så nästa vecka e de officiellt.. Josef ska deffa! =D får passa på o sätta lite fina "rekord" o ta lite mått så få vi se om det händer nått =D

    Du får ha en underbar fortsättning och passa på o smygträna lite beachvolley nu för du o jag ska göra långö i sommar!!! =D hälsa tyskan från mig me =P

    Pussar o Kramar i massor!

    /José

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt skön semester! /Per

    SvaraRadera
  4. Eva: Jag lovar det kommer B)
    José: Ah vad sugen jag blev! Tank att fa lyfta ett par hantlar igen, haha! All lycka till med deffen, det kommer ga super, gick ju prima forra gangen, ler, klart det blir beachvolly-skoj-!! puss & kram

    SvaraRadera
  5. Per: Tack per! hor av mig nar jag kommer hem igen =) Ma val!

    SvaraRadera