måndag 9 mars 2009

Status och aktiviteter

Matt och belaten sitter jag har och bloggar =)
ojoj, vad man proppar i sig av allt gott som erbjuds. Fisk ats varje dag som lunch till middag och massa goda gronsaker till. Portionerna gigantiska sa klart, jag har ju alltid haft svart for buffé, "ler" men det ar underbart med fisk och sa som den tillagas utomlands far man den aldrig hemma. Efter varje maltid ser man fram emot nasta. Mat ar livet!
Haromdagen var jag och klippte mig! 60 kronor betalade jag och da fick jag haret fonat ocksa =) Hon var inte sa snabb pa att klippa men jag har ju semester sa vad gjorde det. Var en kul grej. Vi skulle in och titta i hennes "hydda" pa smycken och sa hade hon frisorstolar sa jag tog mig en spontan klippning.
Igar var vi ivag och simmade med delfiner! Jattemysigt! Vi var i en bassang och sa gjorde de konster pa vara kommandon och delfinerna pussade oss och sa akte vi med dem genom att halla i deras fenor. Delfiner ar sa undebara och att fa klappa och kanna dem pa sa nara hall var en upplevelse. Blev aven pussad av ett sjolejon sa har i Venezuela ar det varsta pusskalaset ska ni veta! Sahar bor befolkningen sjalva:










Inatt bar det av mot nationalparken "Los Roques" som kommer vara helt underbart! Obebodda oar med strander jag bara trodde jag skulle fa se pa bild ska jag nu uppleva i verkligheten!. Jag har stora forvantningar pa "Los Roques"! Livet leker och statusen ar fortfarande UNDERBAR. Idag har vi varit pa stranden och chillat vidare. Fortfarande har vi inte besokt nagot gym da det inte finns i narheten. Vi kor var morgoncardio och sen ater vi och ligger i solstolen. Pa var hojd gar vi till stranden =) Soliga halsningar!

2 kommentarer:

  1. Låter som ett härligt o gott liv ni har, men har de inga KÖTTBITAR där nere??? ;-)

    Status från Trossö... Grått, trisst, ett par plus, BLÅSER o så en hel del regn/snö/snöblandat regn..

    Det måste väl glädja er enormt där nere kan jag tro... ;-)

    SvaraRadera