söndag 29 mars 2009

Gångna veckan

Hur har veckan som varit känts då?
Måndag: Morgonprom, Lunchprom, Biceps
Tisdag: Morgonprom, Löpning, Axlar
Onsdag: Morgonjogg, Bröst,
Torsdag: Morgonprom, Löpning, vila - iväg med jobbet
Fredag: Spöregn, Ben, mer regn
Lördag: Morgonprom, Löpning, Triceps, Promenad, Biceps
Söndag: Morgonprom, Bröst, Rygg/Baksida axel
Känns absolut att jag går mot rätt riktning!
Stockholm är inplanerat slutet på nästa vecka och då har jag i mina planer att besöka gymmet där och det ska bli så roligt! Dessutom kul att vara i storstan igen=)
Jag har precis lagt några kycklingfileér i marinad som jag tänkte tillaga på tisdag. Det är ett tips att lägga färska kycklingfileér i marinad i några dagar i kylen i en plåstpåse och inte bara i några timmar. Det gäller även kött så klart. Det blir mycket mörare och mycket mer smak. Jag kryddar också extra mycket med vanliga kryddor då jag gillar kryddig och stark mat.


4 kommentarer:

  1. Du e ju i Storstaun var o varannan dag.. när du tar dig in ifrån förorten och in till city... Senast i går, på storslagen kaffe! ;-)

    SvaraRadera
  2. Kör på nu så kommer målen nås!

    /Richard

    SvaraRadera
  3. T: Haha, ja där fick jag =) men så har jag fin havsutsikt också =)
    Richard: Tack så mycket för all stöttning!

    SvaraRadera
  4. Ja, där slår du mig på fingrarna så det sjunger om det!! Även om jag gillar min innegård ;-)

    SvaraRadera