fredag 6 mars 2009

Min underbara vardag!!

Simmturen byttes mot en "pensionarsjogg" innan frukost och da hittade vi en fin strand som vi haft det helt underbart pa idag! I El Tirano dar vi bor var det rod flagg idag som synes:










Sahar lever vi livet i Venezuela! Har ar det lugnt och skont och inget stress. Inte som en en strand dar man ligger som packade sillar, langt ifran! Stranen vi varit pa idag heret "Playa Parquito" och tar ca 20 minuter att ga ifran hotellet. Hoga vagor som ar roliga att bada i och det ar som att bada i Yes, det skummar sa fran vagorna! Har vi har avnjot vi en halvkroppsmassage av dessa damer:









Pa eftermiddagen akte vi till ett Supermarket" som hette "Ratten Express". Vi var de anda turisterna dar kan jag saga och de tyckte nog vi var lite roliga som sprang runt dar och synade alla hyllor till grunden. Sa kul vad man kan hitta for spannande som man inte ar van vid. De fanns inga prislappar sa de vi hittade fick vi springa till en scanner och se priset. En scanner fanns i nastan varje hyllrad. Har star jag och scannar och hittat mig en matbanan:

Folket har ar helt underbara och hela stamningen ar sa avkopplande och harligt. Nar man dessutom forsoker prata lite spanska visar de att de tycker det ar jatteroligt och stannar kvar och pratar. Att Venezuela skulle vara kriminellt har jag dessutom sa svart att forsta. Vi har inte markt nagot alls av det. Tvart om, de ar bland de trevligaste manniskorna jag stott pa och da har jag gjort manga resor till flera langre destinationer. Vi chillar vidare, Hasta lavista Babies!

3 kommentarer:

  1. glöm inte sätta tebax flaggan madde!!!! =D

    skönt att ni tar de lungt, kommer ja me göra nu, sista dan på jobbe igår ;D

    varma hälsningar från (regniga o kalla =) Sverige!

    /José

    SvaraRadera
  2. glöm inte sätta tebax flaggan madde!!!! =D

    skönt att ni tar de lungt, kommer ja me göra nu, sista dan på jobbe igår ;D

    varma hälsningar från (regniga o kalla =) Sverige!

    /José

    SvaraRadera
  3. José: =) tar med flaggan som minne hem, hihi, gott med lite ledigt nu da forstar jag sa passa pa och njut sen ar jag tillbaka pa gymmet och da far vi tok-kora igen =) Skot om dig!

    SvaraRadera