fredag 27 mars 2009

Är så trött!


Men tack o lov verkar alla mer eller mindre vara trötta. vad kan detta bero på och hur piggnar man till igen då?
Jag tycker det är konstigt att jag är så trött med tanke på jag haft semester, vi går mot ljusare tider så man borde ju vara piggare istället, men till helgen förloras det även en timme så hur ska detta gå?!
Den ända stunden jag piggnar till är när jag är påväg mot gymmet och under själva passet. Men jag kan ju inte befinna mig där 24/7 även att jag hade velat =)
Hur går det då med mina resultat? Nja, jag ligger inte riktigt i fas enligt min önskan men jag har mig själv skylla. Jag har inga ursäkter utan jag äter för mycket helt enkelt. För stora portioner. Jag lagar nog för god mat för god mat ökar ju aptiten så jag kanske ska äta lite mer trist mat, hehe. Även att jag äter bra mat så är portionerna to large madame men jag ska se till Påsk hur jag ligger till viktmässigt där jag har mitt första delmål. Därefter har jag satt upp nästa delmål i mitten på maj där belöningen är Personalfest och då hade det ju varit roligt att vara in shape. =) Jag har mina inspirationkällor men det är dags att jag börjar leverera själv och inte bara beundra andra. Bättre sent än aldrig sjöng precis Shirley Clamp och hon har så rätt så =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar