lördag 28 augusti 2010

Räknat lite......

Under veckan (ons-tis) har jag:
Gått totalt 1054 min i effektiva promenader (vardagsmotionen ej inräknad i denna summa)

Tryckt i mig 10.800 kcal

och Styrketränat 6 pass

Så idag har jag en "Soptunnar-dag" blä, feel very bad efter allt skräp men jag kände att jag behövde en sådan dag nu efter en period utan. Idag skrek kroppen efter detta men nu vill jag bara äta saftiga äpplen faktiskt, känner mig riktigt ofräsch nu... och på tisdag har jag bokat tid för massage för det efterlyser kroppen också! Imorgon kör jag på igen som vanligt med struktur!

2 kommentarer:

  1. Carola, steg för steg, haha!! Du e för rolig! :)

    SvaraRadera
  2. Eva: "ler, ja det väl ju en passande bild =) Skivan har jag ju också dessutom, på LP! Kanske ska ta och leta fram den nu när jag e i kalmar! hihi

    SvaraRadera