söndag 22 augusti 2010

Dagsform

Det känns bra i kropp och knopp! Jag går i rätt färdriktning och jag tycker det känns extra bra denna veckan som passerat. Ner drygt 2 kilo sen innan mitten på juli ungefär. Vågen och jag blir mer kompisar. Min kost och träning flyter riktigt bra och jag har börjat köra mycket lågintensiv träning istället för att springa vilket fungerar bättre för jag bli inte lika hungrig. Jag blir grymt hungrig när jag springer så ibland känns det som jag bara går plus minus noll för jag äter så pass mycket vid löpning. Syftet är ju att hamna på minus-sidan liksom. Nu går, går och går jag. Inte så roligt alltid men då får jag tänka att jag resultaten därefter blir roligare.
Precis som en Triss-vinst fungerar det, Plötsligt händer det!

Min motivation är på topp och det är så lite som får mig att vara på topp egentligen. Ett leende, en komplimang är det ända som behövs för mig när jag tänker efter.
När den dock svajar är det viktigt att det finns någon annan som tror på en när ens egna tankar bara känns svarta. När man undrar hur kläderna kan krympa genom att bara hänga i garderoben? ;) eller bara uttråkad och det är lätt att komma in i fel vanor. Då är det bra att veta vem den klappande handen är och jag har min som funnits där sedan länge och som förstår mig och vice versa. Tack Bamse!
Jag tog några kort innan jag gick till gymmet idag. Såhär ser alltså dagsformen ut. Får ofta komplimanger på mina ben/vader och hur jag gör, jag svarar då bara "I Use Them"!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att det går bättre nu hjärtat..
    Önskar dej all lycka framåt allt kommer o bli bra o du vinner kampen mot kläderna som hånar dig i garderoben ;)

    puss o kram
    Millan.

    psss:Du vet att vi finns här för dej!!!

    SvaraRadera
  2. Millan: Tack gumman min!!! Tålamod är ju inte min bästa sida så hade jag kunnat köpa det på burk hade jag varit storkund =) =)
    Fina ni e =) blink blink

    SvaraRadera