fredag 13 augusti 2010

Nya träningsprylar!

Jag har investrat i lite träningsprylar idag!
Jag har förberett mig inför vintern då jag spontant köpte ett par skridskor =) Många tycker det är väl tidigt tidigt men jag skulle nog kalla det sent, för de jag har liggandes har jag nog haft sedan jag gick i åttonde klass =) Jag ska väl erkänna att jag nog inte åkt de senaste fem åren men det kändes bra investera i ett par ändå. Vi kunde ju inte göra annat än skratta när jag satt där i kort sommarkjol och provade skridskor när det var närmare trettio grader ute. Men åka i kjol kan man ju faktiskt!

Förnärvarande är jag väldigt trött på mig själv så jag var på jakt efter ett maghjul och en pilatesboll för att träna magen hemma. På första stället hittade jag bollen men inte ville jag ha gul färg. Det passar ju inte alls. Varken min inredning och inte heller gillar jag gult speciellt så jag gick vidare och hittade en grå istället. Helst hade jag velat ha den rosa såklart men den fanns inte i den storleken jag behövde men den grå kommer bli kanon. Mitt maghjul hittade jag också och en par skridskor som en bonus.
Visst är skrillerna läckra!! Funderar du på att köpa så rekommenderar jag verkligen att köpa redan nu för jag fick ett kanonpris. Dessa är från Nike Bauer och skulle väntat till hösten hade jag fått betala fyra gånger så mycket! Snacka om kap jag gjort!

6 kommentarer:

  1. Åh, skitsnygga skrillor ju :D

    SvaraRadera
  2. Ebba: Ja visst e dem!! Jag var liksom bara tvungen att köpa! ska bli superkul att testa sen!! =)

    SvaraRadera
  3. Bra Madde! Rätta märket så skrillerna!;-)

    SvaraRadera
  4. Tobbe: Jag tror inte Adidas gör skridskor ;) fast jag har ingen aning....!

    SvaraRadera
  5. Bauer is da shit när vi snackar hockeyprylar! ;-)

    Nja, man får se en del mellan fingrarna i så fall... Adidas köpte upp el gick ihop m Rbk som i sin tur tidigare köpt upp CCM (näst största märket efter bauer the good old days..). Så liiite kanske? =)

    SvaraRadera
  6. Tobbe: Åh vad bra! fast det betyder ju att jag inte kan skylla på skridskorna när jag e på isen ;)

    SvaraRadera