onsdag 4 augusti 2010

Det smärtar

både här och där!
Pillertrillaren kan man kalla mig men till vilken nytta? Jag kan inte öppna munnen mer för det. Jag har nämligen fått tandvärk i överkäken av visdomstanden plus att jag gjorde något knas i mitt ryggpass i stångrodden så jag har också smärta i ländryggen så jag tar mig fram lite knaggligt efter jag suttit ner. Så himla typiskt!! Stretchade flitigt crawlandes på vardagsrumsgolvet men tyckte att imorse var det istället värre. =(
Så trist det kan bli! Jag som precis hade börjat köra lite övningar genom "Lifeportalen" där jag funnit ny inspiration av Helene Ahlson men det hanns bara med ett triceps pass...men jag har ju hela livet på mig! När jag kört fast i mina övningar försöker jag hitta lite ny inspiration på nätet och hittade lite träningspass med henne.
Jag har också därför haft tiden att fundera lite hur jag ska göra framöver på mitt "privata plan" om jag ska hit, dit eller dit eller hit....och det är frågan om jag ska våga satsa eller om det är att spela rysk roulette med sig själv....


8 kommentarer:

  1. Stackare!! Men det löser vi på lördag, då drar jag ut den jäkeln åt dig! :)

    SvaraRadera
  2. Eva: Tack!! Du får fria händer och jag är redo att testa vilken metod som helst!!!! Så dålig tajming ju!!!! åhhh

    SvaraRadera
  3. jag säjjer bara 2 Ipren o gå o lägg dig... =) var 3-4 timme=) Ipren e det bästa när man har tandvärk!!!

    kram prinsessan !!!

    SvaraRadera
  4. Millan: Tack tack vännen min! Jag körde dubbla panno för de var det jag hade hemma, mamma sa något om att köra kombo med både ipren o panno. Men det e inte så farligt men det jobbiga e att inte kunna gapa liksom =)
    fin du e =)

    SvaraRadera
  5. Tycker inte alls att panno hjälper ett dugg, e inte antiinflammatoriskt som Ipren...Ipren is Da shit!!! =D

    (pssss... blogg is updated)

    SvaraRadera
  6. Millan: Jag vet inte vilka tabletter som funkar men jag vet att RedBull funkar på mig iaf, haha!!! enorm dryck!! =) =)

    SvaraRadera
  7. En bomullstuss rejält indränkt i whiskey o sen upp i tanden! Så ska du få se på grejer!! =)
    Kan nog hjälpa o lena till det lite i ryggen med...hehe

    SvaraRadera
  8. Tobbe: Oj då!! Hoppas det också fräter bort endel av tandköttet =)

    SvaraRadera