onsdag 1 september 2010

Det är härligt att spendera!

Hämtat ett paktet med protein ifrån Syntrax! Vanilla Milkshake, Chocolate Truffle och så fick man Strawberry Cream på köpet =) Jag vågar knappt öppna chokladen för jag tror den kommer gå åt väldigt fort. Jag har stora förväntningar på denna kan jag säga!
Mina varor från BetterBodies kom idag också och jag fyndade lite extra också. Blev linnen, sport-toppar, smart shaker och gymhandskar.
Hittade mig ett par nya skor, fniss, på InterSport också som jag bara Måste ha. Jag kommer dock inte använda dessa som löparsko utan som en streetsko då den e så galet snygg, eller hur?!Körde tillbaka till Karlskrona idag för att hämta mina varor, så jag ligger en promenad back idag men får försöka ta igen det imorgon istället. Mitt mål för veckan är att slå tidigare veckas promenadminuter =)
Om du inte redan är igång med träning och vill komma igång kan det vara bra att sätta upp ett mål för kommande vecka tills man fått in rutinen och därefter öka målen och dess längd. Glöm inte den viktiga belöningen mot dig själv när du lyckats med dina mål och delmål!
Igår var jag förresten på massage och det var så klart grymt underbart!

4 kommentarer:

  1. jepp skorna va skitsnygga, gör du rätt i som har dom som streetskor!!! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Millan: det finns en adidas-variant men den fanns inte att få tag på i sverige så fick jag se Nikes motsvarighet och blev lite galen ;) Du vet måste ha =) Ska stolt visa upp dem när vi ses, kramar till er "alla" =)

    SvaraRadera
  3. fryser du så på gymmet?

    /Richard B

    SvaraRadera
  4. Richard: Haha, vem har sagt jag ska ha det på gymmet? =)
    Lycka till med träningen och allt annat runt omkring så klart!

    SvaraRadera