måndag 9 augusti 2010

Blablabla

Vilken kanonhelg som passerat! Måndag igen så då e det dags att köra vidare med andra aktiviteter!
Lördagsmorgon var jag nog allt lite trött, jag tyckte nämligen det kändes lite konstigt när jag påbörjade promenaden och och när jag tittade ner upptäckte jag att jag hade tagit shortsen bak o fram! Jag hade hunnit gå runt kvarteret, men det var bara att le, vända på klacken, och fixa dem till rätta och sen en ny start. Jag hade iallafall huvudet upp och fötterna ner!

Och det höll i sig, trots att jag var på ett underbart Bröllop på kvällen. Inga gränser denna afton utan här snapsade jag, drack sprit och vin, och smakade av tårtan så klart.
Mycket vacker dag (förutom vädret) såklart!
Men igår söndag rörde jag mig knappt ur fläcken.....så segt, så jag tillbringade mesta tiden i fåtoljen med tidningar.
Nu är det måndag och kroppen har säkert inte återhämtat sig än av "giftet" som det faktiskt är jag utsatte kroppen för men nu ska det brännas kcal igen. Efter en timmes morgonpromenad öppnade sig himlen med besked och då hade jag kvarten kvar. Inget att göra åt utan bara gå vidare för det är ganska gott att vara ute i regnet ändå! Splittar på mitt armpass så i förmiddags körde jag Triceps följt av 45 minuters promenad och ska strax vara kock och göra en Rataouille till pappas grillade kyckling som är en bra laddning för mitt Biceps pass följt av ytterliggare en promenix. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar