torsdag 19 augusti 2010

Ska nog också testa!!

Hur gör du när du ska ta ditt kosttillskott?
Så här kan våran svenska drottning Paulin Nordin göra och jag tror inte det var första eller sista gången =)
Jag har aldrig testat detta sätt men blir faktiskt lite sugen att testa det fast med protein.



Paulin var min första "WOW" när jag fick se henne första gången i rutan genom Femmans "Biggest Looser" där hon var en av coacherna. Precis i början av min egna träning.
Men idagsläget vet jag inte riktigt vad hon gör med kroppen sin....hon går på någon sträng diet och hon var mycket bättre i mina ögon med den volymen och massan hon hade. Men vi gör våra egna val och viktigast är att trivas själv. Jag är inte heller påläst varför, om det är speciell tävling eller om hon bara vill veta hur kroppen reagerar eller någon annan orsak eller ingen alls. Det kan finns förklaringar varför hon nu väljer gå på denna diet. Dessutom kan bilder inte riktigt stämma med verkligheten så jag uttalar mig inte. Men hon verkar iallfall haft mer volym tidigare. Väljer lägga in en gammal bild på henne. Nu e jag nyfiken på dieten så nu ska jag snoka vad hon gör egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar