fredag 19 mars 2010

Tröttare än tröttast

det har varit sådana kvava dagar nu i och med "Calima" som är en vind som de säger kommer ifrån Afrika och det är disigt men det är inte moln utan sand som vinden för med sig.
Det är stickande varmt och fuktigt och när klockan ringer på morgonen är jag sååå trött. Redan på förmiddagen och under hela kvällen ligger temperaturen emot 30 grader. Jag är inte ensam om att känna såhär utan det gör vi alla så det är inget fel på mig iallafall =)
Man är så klart riktigt trött när man tränar också men tuffast för dem som håller passen då de är utomhus i hettan. Under siestan orkade vi inte ens ligga på stranden 1,5 timme.
Tänka på att springa finns inte över huvudtaget, så klen e jag.

Tränade benen igår och jag har inte kört hantelgång på ett bra tag men här finns det riktigt bra utrymme för denna fantastiska övning som gör benen möra. Redan igår kväll smög sig träningsvärken på och jag undrar hur känslan är att vakna upp imorgon?? Så imorse hade jag en riktig slitsam morgon men trötthet som hette duga, benen kändes som stockar men då är det bara att bita ihop och le, försöka lura gästerna att jag har all energi till morgonjoggen. Fast det släppte efter några minuter för när man väl är igång får jag ett annat fokus än att tänka på mig =). Det är det som en bra intruktör, hur lite energi du själv har ska du alltid kunna leverera positiv energi till de som kommit för att komma på just ditt pass eller bokat en tid hos just dig. Det ska inte synas att du inte är på topp, du ska alltid leverera till max!
Igår chillande vi återigen på Central Café och shit vad trötta vi var så det blev många tramsiga skratt =)

2 kommentarer:

  1. Skicka hit lite Calima tack!!!!! :)

    SvaraRadera
  2. Eva: hehe, ja det hade varit en bra födelsdagspresent med lite värme! Ha en underbar morgondag! Grattiskramar!

    SvaraRadera