söndag 21 mars 2010

Jag har vunnit!!

men jag vet inte vad än men det måste ju vara något bra eller hur?!!!
Jag vinner ju så sällan så jag blev så himla glad över ett mail ifrån Arla då jag var med i deras tävling efter de släppt nyheten Ekologisk Keso. Jag gick in på hemsidan och mjölkade deras ko och tipsade om ett bra recept där keso var en av ingredienserna. Denna tävling var runt julas någongång så jag minns inte vad priset är nu för jag trodde ju inte jag skulle vinna så klart.
Inte heller minns jag vilket recept jag angav för jag använder ju keso i det mesta så jag har ju många olika smaskiga alternativ. Det skulle vara så gott att sätta skeden i burk keso nu kan jag säga....hur som helst är jag tilldelad andra pris och det ska bli så spännande och se vad som väntar när jag kommer hem! Åh vad roligt det är att vinna! Det vill jag fler gånger!

4 kommentarer:

  1. Ja....du har ju den rätta touchen ser jag...! hahaha

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad kul! :)
    Första pris var en middag för tre lagad av en stjärnkock... Sen dom andra priserna har jag för mig var massor av keso... :P

    SvaraRadera
  3. Tobbe: Kul spel pa hemsidan =)
    ZuZiBuz: Ah vilket underbart forsta pris. Men massa keso ar ju rena julafton!!!!!! HEAVEN!!!
    Krya foten =)

    SvaraRadera
  4. Nu tror jag du missförstod mig lite vad jag menade ;-)

    Vilket spel o vilken hemsida?

    SvaraRadera