torsdag 25 mars 2010

Shopping är

verkligen min grej! Tur vi har olika saker vi är bra på och att jag hittat "my thing"!
Jag har på min ledig dag varit i Corralejo som ligger i norra delen av ön. Jag och en kompis hade turen att ha samma lediga dag så vi hyrde en bil och hade en fantastisk dag! Efter min morgonrunda var jag bjuden på Engelsk frukost innan vi begav oss mot Corralejo. Planen var att vi först skulle till den underbara playan och därefter shopping men vi var så duktiga på att handla så vi ville liksom inte sluta utan bara fortsätta så vi tänkte att playan kan vi faktiskt ligga på hemma varje dag under vår siesta så valet blev inte så svårt hur vi skulle spendera den "ler

Äta goda tapas och chilla mellan butikerna på underbara strandtavernor mådde vi verkigen bra av och det kändes som vi var på semster!












Utbudet av shopping var förvånandesvärt bra måste jag säga! =) Fanns enhel del surfkläder och adidaskläder som nu finns i min garderob.
Träningfri dag denna dag men ikväll sitter jag och funderar lite över min plan för att inte bli en tjockis "tsss

2 kommentarer:

  1. Söte tid vilka ljuvliga bilder!!!!! Paradise...

    SvaraRadera
  2. Eva: Du e valkommen min van!! Like always =)

    SvaraRadera