måndag 6 september 2010

Svart och vit - som en fågelskit

Hehe, ja sån såg jag visst ut på gymmet idag =) Men skorna och "capan" var mina färgklickar. Vilket grymt Biceps-pass jag gjorde. Har inte kört biceps på ett tag, två veckor kanske sen sist, har andra muskelgrupper jag vill förbättra men idag var jag sugen och det blev pump vill jag lova. Varierar varje pass med olika vinklar och övningar. Jag blev tom extra taggad av en äldre herre på gymmet i kanske 70-års åldern (eller vad vet jag, urdålig på ålder) från en annandel av gymmet hörde jag hans whiskeyröst " en till, en till" och det är klart man gör som man blir tillsagd "ler. Härligt måndagspass och det vackra höstvädret håller i sig. Det är ju helt underbart så man kan ju inte annat än skina själv också.
Ikväll börjar Biggest Loser Sverige klockan åtta och det ska inte missas! Ska bli intressant att se hur coacherna går tillväga. Finns det någon "Jillian" som är en av coacherna i den amerikanska, nä, tror inte det, svenskar har nog en annan ledarstil.
Det ska blir roligt att följa tävlingarna, strategierna, vägningarna och deltagarna. Missa alltså inte detta klockan åtta ikväll!

2 kommentarer:

  1. http://issuu.com/skanslie/docs/tryck_sept_2010_-_kopia_flatt?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Fdark%2Flayout.xml&showFlipBtn=true

    Titta vem som jag hittade i nya numret av Tryck... :)

    SvaraRadera
  2. Zuzibuz: Hej Snoris ;)) Åh tack för infon, vad roligt!!

    SvaraRadera