torsdag 23 september 2010

Fler än jag som är trött?

Såhär kan jag ju inte ha det! Så fruktansvärt trött har jag varit de sista dagarna och så klart har jag sovit dåligt. Har vaknat över att jag varit kissinödig, hungrig eller allmänt "fel" och när sen klockan ringer, när jag äntligen lyckats att somna tycker jag så synd om mig att jag ska behöva gå upp. Min trötthet måste bero på något så jag har idag kosthöjardag. Efter Axelträningen käkade jag och mamma buffélunch på Biblan Café där jag lassade in mycket av keso, kyckling, rödbetor, ägghalvor, brödskivor, bönor och frukt. Till kaffet hemma god choklad med blåbär och lingon och lite salt godis.
Jag är inte hungrig när jag lägger mig men vaknar senare att jag är det så då har väl kroppen inget mer att förbränna och kan inte koppla av riktigt, eller hur det nu fungerar?
Det blir vila infrån gymmet både imorgon och på lördag är tanken.
Men imorgon får jag ingen sovmorgon utan då kommer klockan ringa som på den gamla goda tiden redan vid klockan 5 för att hinna med en promenad innan jag sätter mig på morgontåget mot Växjö för en heldag på kurs. I väskan har jag packat en proteinshake, en proteinbars, flaska vatten, en Redbull och en låda med egen fruktsallad blandat med kesella och protein, och en skvallerblaska att läsa på tåget =). Det är alltid svårt att veta hur kosten ser ut på föreläsningar/kurser så det är alltid bra med lite back up.

Sussa Gott.....!!



Dethär är dock en låt som jag spelar på högsta volymen och som får mig att hålla mig speedy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar