fredag 17 september 2010

Håll i Hatten!

Hehe, ja det har man verkligen fått göra de senaste dagarna, inte ens en "capa" har jag riskerat att sätta på huvudet för trots att det blåser friskt för att uttrycka det milt, stoppar det ju inte mig (och dig) att vara ute. Det är ganska roligt att gå i kraftig motvind och det blir liksom som en rolig kamp, ja, man får leka lite med tankarna istället för att tänka "åh vad jobbigt", fram med det positiva och tänka som en fighter så tycker man det är roligt när det blåser! Det är sen så mysigt att komma inomhus och chilla av lite med en god kopp kaffe kanske?

Imorgon hoppas jag du är uppe och hoppar istället för att ligga och dra dig om det nu fortsätter att blåsa. Ut och kämpa mot vinden och skratta åt den att den inte är stark nog för att blåsa omkull dig!
Jag har gjort om i mitt kök lite så det är mer "Höst-likt" och jag är så nöjd! Köpt massa nytt så nu går mina färger i svart och orange. Det mesta kommer ifrån "Village" och nu skulle jag bara behöva lite nya kökhanddukar i samma färgtoner =). Även jag har har fått en höstfrisyr så nu är jag blond med lila/svarta toffsar och ingen tråkig färgutväxt alls. Vilken härlig höst detta kommer bli känner jag! Imorgon åker jag till Kalmar för att lägga min röst hörd på framtidens Sverige.

Upp och Hoppa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar