söndag 19 september 2010

Måste ju bara testa Easytone!

Låter helt fantastiskt att genom en träningsko få extra träning av rumpa och ben. Ni har väl sett reklamen! Genom balansbollar i sulorna effektiviserar det varje steg du tar jämfört med en vanlig sko. (vilken typ av sko?? ah skit samma)
Ja, det kan ju inte bli sämre träning iallafall utan jag kan ju inte bli mer än lurad och lite fattiagare =)
http://www.stadium.se/varumarken/reebok
Skorna är riktigt sköna faktiskt men jag trodde det skulle kännas mer annorlunda än vad det gjorde när man gick men lite skoj är det allt. Jag som är så trött på att gå, gå och gå så kan faktiskt dessa skor göra mina promenader lite roligare.
Jag har ångrat mig lite idag också. När jag var ute och gick (i mina nya skor) så passerade jag en restaurang och en bil parkerar precis och ur bilen hoppar det tre barn varav två var "modellen" yngre, en karl som jag antar var pappan och sen mamman. Det första mamman gör efter klivit ur bilen är att tända en cigarett. Jag tänkte då gå fram till henne för vi fick ögonkontakt, ta cigaretten ifrån henne och säga att hon skulle vara rädd om Sitt liv och att hennes familj behöver henne länge. Men tyvärr blev detta bara mina tankar och det ångrar jag....
Easytone fr Reebok!

5 kommentarer:

  1. haha, du e juh bara för söt!!!!
    <3

    Ha det så bra däruppe!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja hur går det nu då, rullar du fram eller? hehe ;-)

    SvaraRadera
  3. Tobbe: Det "går" bra tro jag! Känner väl inget direkt i ben och rumpa men det kan beror på att jag kör tunga benövn i gymmet varje vecka men för någon som inte kör ben i gymmet känner kanske lite extra vid användandet av skorna.

    SvaraRadera
  4. ...Inget ont i "ompan" då? =)

    SvaraRadera