torsdag 9 september 2010

Stockholm kysser mig på kinden

Jag älskar verkligen att vara här! Alla männsikor ler mot en vänligt, jag gillar farten, allt utbud och den vackra naturen. På något konstigt vis känns det som att stan välkomnar mig med en öppen famn och jag är redo för att leka!! Jag ler och känner mig nästan kär när jag är här.
Avnjutit en god lunch på Kalori med härligt sällskap och vidare kaffet ner i en grotta i en av gamla stans gränder.
I Adidashuset blev jag så förvirrrad, jag blev liksom chockad, jag visste liksom inte vad jag skulle välja...därför köpte jag idag endast lite roliga tillbehör och får samla mig helt enkelt för att veta hur jag ska shoppa vidare. Mycket färg av lila och rosa i collectionen så ni förstår att förvirringen var "huge"!
Jag är så grymt taggad inför morgondagens gympass där jag ska ge allt! TJOOHOOO!!
Så imorgon mina vänner är det fredag och då ska vi alla avsluta veckan med det bästa passet!
Må gott och trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar