söndag 31 juli 2011

Träningskalender på nätet

Jag fann en riktigt bra Tränignskalender som jag tänkte testa istället för att skriva med penna och papper. Det är många som ska börja nu 1 augusti med bättre kosthållning så jag tänkte att jag vill ju inte vara sämre jag. So I start today!
Jag kan nu på ett enklare sätt "planera" min vecka då kalendern är så tydlig. Jag har en bättre koll på När jag tränade Vad, hur jag ligger med kosten och andra anteckningar som jag också har möjlighet att använda. Så klart kan man lägga jättemycket tid i detta lilla verktyg om man så vill.


Jag kommer börja med att planera mina veckor, justera dagarna efter utförd träning, anteckna ner energi-intaget och en utvärdering för varje vecka samt hur jag följer mitt mål.
Gå gärna in och kika på dumbbell.se om det kan vara något för dig till din träning.
Mitt första intryck är att den är jättebra och ibland kan en liten grej bli en stor inspiration.
Det känns suuuper såhär efter dag 1 =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar