lördag 23 juli 2011

Jag rekommenderar!

Det är så härligt att jag fått nytänning!! Samtliga mina gympass har haft ett riktigt uppsving sedan jag träffade Anders Hammarsten, licensierad personlig tränare och kostrådgivare i Kalmar. I rätt tid dök han upp som "gubben ur lådan" på gymmet då jag några veckor tillbaka känt att jag varit påväg i fel riktning mot vad jag egentligen vill. Känt mig lite trött, har ett knä (eller sena) som hindrar mig ifrån tuffa cardionpass och vi vet alla vad som händer när man inte kan förbränna kalorier =) Jag mår absolut inte bättre av det i sanningens namn! Jag kan bara le och säga att jag "passion for chocolate".

Numera vet jag Vad jag ska lägga focus på - jag vill få Bästa symetrin på min nivå.

Hur jag ska focusera för att uppnå mina förbättringar

Jag har fått nya övningar som är "galet roliga", kanske fel ordval men övningar som jag får grym kontakt med, men när jag får det tycker jag övningarna är "galet roliga".

Jag har fått ventilera tankar som jag gått och funderat över vilket är så viktigt att få svar ifrån någon som verkligen förstår och har kunskapen. Bara att få prata gör så mycket!

Tack vare Anders känner jag just detta härliga uppsving och för mig blir det enklare att också hålla en bättre kosthållning. Visst, jag har alltid en bra kosthållning vad gäller mat och jag ser alltid till att få i mig det min kropp behöver men utöver det har det blivit en del snaskande =)


Jag har insett att jag behöver faktiskt inte åka upp till Stockholm för att finna en bra PT utan han fanns ju närmare till hands än vad jag trodde!

Känner du som jag och vill komma vidare, ta kontakt med en PT och boka en timme för det gör så mycket för en. Bor du i Kalmar och Karlskrona området så tycker jag absolut du ska kontakta Anders, titta på hans hemsida http://www.completefitness.se/ för mer info om honom och några av hans klienter. Jag kände direkt att han fick mitt fulla förtroende och respekt för han vet verkligen vad han pratar om och mycket omtänksam och vill göra allt för Dig för att Du ska nå dina mål. Så kände jag!

Tack Anders och hoppas vi ses nästa gång jag är i Kalmar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar