fredag 29 juli 2011

Det är lyx...

...när någon annan står och sköter lutningen och hastigheten på löpbandet än jag själv!

Jo det mina vänner är lyx!

Det gjorde nämligen min "guru" Anders Hammarsten ikväll åt mig som sista övning i kvällens personliga CrossFit-pass som avslutades med intervaller. Det var skönt att bara fokusera på att benen skulle förflytta sig och titta på hur värderna ändrades vilket kändes underhållande så jag orkade på bra!

Ikväll körde han som sagt ett CrossFit med mig och det var också så himla skönt att han sa vad jag skulle göra och jag kunde fokusera på uppgiften. Det blir lätt annars i mina egna pass då jag vet vilken övning som komma skall, att jag redan har tankarna på nästa övning innan jag avslutat den tidigare. Jag var blöt som en disktrasa och det gillar jag! Det ska synas att jag har tränat och det ska pumpas! Det känns riktigt bra och motivationen på topp!

Hade jag haft ekonomi för det hade jag varje vecka anlitat honom för att bli min personliga tränare! He Rocks!

2 kommentarer:

  1. skönt?gillar?blöt?övningar?pumpar?....men hallå va gör ni igentligt...snuskisar!! hihihi

    SvaraRadera
  2. Anonym: Haha, Hardcore!!!! Häng på! =)

    SvaraRadera