fredag 1 juli 2011

Down & Up & Down & Up & Down & Up & Down!

Min hjärna är lite crazy bara! Jag har starka ideér, tankar och vilja för min framtid och har idag till min förvåning fått lite oväntade tips och ev möjligheter på vägen ifrån oväntat håll. En ännu starkare vilja och en iver fyller min kropp. Tålamod är något jag föddes med utan. Jag har trots min "unga" ålder för jag anser mig ändå var det "big smile, insett sedan länge att livet är för kort med en icke underhållande vardag. Jag drivs och trivs när det händer saker om kring mig och vill jag något är mitt mål att förverkliga det. Större som mindre. Lite svårt att slå mig till ro så klart men det är bara så det är. Vi är alla olika och många trivs med ett tryggt vardags och familjeliv och det fina är att allt är RÄTT! Så länge du känner dig lycklig är ditt levnadssätt det rätta!Innan jag gick hem ifrån gymmet fick jag upp på torget och mötte en polare för att se urläckra snabba bilar som det var någon uppvisning av och sen körde alla vidare mot Polen för nästa uppvisning. Jag hade kunnat tänka mig hoppa in i vilket vrålåk som helst kan jag säga. Älskar bilar och fart och ljudet och "rally-växling". Tyvärr har jag aldrig kört någon lyxbil men polaren och jag kände att det var dags att göra lite insatser inför helgen för att kunna köpa oss nya lyxbilar så imorgon är det vi som kommer skåla champagne! Förutom hästar så finns det nu också trisslotter som är ljusrosa och ljusblå! Can´t say no to that! Så lättlurad är jag! De ska gro lite i plånkan först innan de ska skrapas i lugn och ro utan stress för rätta känslan!
I gymmet nu kör jag lite helkropp innan jag kommer in i riktiga rutiner. Basövningar främst och supersetar två olika muskelgrupper. Bra tryck och bra flås! Borde justera lite i min energi också för trivselvikten min ligger på -2kg och dessa två kilon pendlar jag i hela tiden. Riktigt jobbigt är det. Jag blir sämre på att hålla ett lägre energi-intag, allt var så mycket lättare förr. Det borde ju vara tvärt om, ju fler gånger man gör det ju enklare blir det. Not me! Jag tycker bara godis och glass blir godare och godare. Haha!
Trevlig helg! Finkepsen hade jag på kvällens gympass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar