lördag 16 juli 2011

Celcius på ICA

Åh det är så härligt att jag hittat försäljning av Celcius i min ICA-butik, tom så proffsigt att de är förvarande i kylen tillsammans med proteindrinkar ifrån proteinfabriken. Visst är det härligt?!Testade en ny smak som jag inte testat innan, är ju så tråkig ibland att när jag funnit något gott kör jag på samma tills jag tröttnat, då kan jag byta =)

Smaken av citron och lime var så härligt frisk. Kvava och soliga dagar är detta verkligen svalkande fräscht!

På ett litet annorlunda sätt kom jag i kontakt med en PT på gymmet idag och vips så har jag bokat en tid hos honom på måndag! Tänkte passa på att få lite coaching gällande min symetri och vad jag ska lägga extra fokus på och få lite svar på funderingar som ligger på hårdisken obesvarade. Ska ju bli roligt, jag tror jag behöver en liten pushning och han kan nog hjälpa mig i det. Han har arbetat mycket med fitness-tjejer.

Hans klient som han tränade idag var så himla snäll, jag har levt på hennes ord halva dagen! Hon hade sagt till honom att hon ville se ut som mig, hon gillade verkligen min muskelatur. Så himla gulligt sagt, först trodde jag hon hade synfel, asgarv, men jag tackade så jättemycket av hennes fina komplimang. Som mig liksom, kände mig nästan som en kändis, hihi!

Fina ord kan verkligen stärka en!

Bra jobbat alla tjejer i fotbollen och grattis till bronset!!!

2 kommentarer:

  1. Madde du är fin, du ska inte vara så hård mot dig själv bara, njut istället! <3

    SvaraRadera
  2. Åh fiiiint sagt, men det e svårt!

    SvaraRadera