torsdag 28 juli 2011

Imorgon är det dags igen!

Nästa träningstillfälle med PT Anders. Jag har idag vilat så jag är utvilad och kan pumpa på bra imorgon =) Jag vill ju visa vad jag kan! Hoppas på bra tryck imorgon!

Idag har jag hittat lite nya spännande sorter i Parrots lådor på ICA. Bland annat cashewnötter med sesam, dessa var svarta, såg rikigt festliga ut! samt grönsaks/rotfruktsnacks, innehållande bla sötpotatis, hericon vert och squash, jag blev så glad när jag såg denna färglada låda för det åt jag i USA! Smakade lika bra som i USA dessutom =)

Min nya jack-favorit!


Igår var det fest för mamma min på stugan i Öland, och tur det inte var idag med tanke på vädret då vi hade grillafton. Pappa grillade dessutom en pkt extra kyckling som jag tog med mig hem för att trygga några måltider =)


Innan La Familja intagit sina positioner!

4 kommentarer:

  1. Härligt att du har fått nytändning i träningen, ibland är det en förändring som krävs. Var på ICA hittade du grönsakssnacksen? Var det Parrots? I så fall finns de nog inte här på ICA Maxi, de har bytt till Exotic Snacks nyligen. Jag får ge mig ut på upptäcksfärd på den sedvanliga helgshoppingturen. Snygg jacka btw. Ha en fin fredag! Kram

    SvaraRadera
  2. Pernilla: Hallå där! "mitt" ICA är en väldigt bra affär, det är ett Supermarket,där säljer dem även celcius, samtliga smaker och PF proteinshakes och bars =) De säljer Parrots men Maxi som jag också är välbesökt på säljer Exotic snacks som du säger. Så spring och kolla runt i Supermarket, de mindre ICA! Lycka till! Det är väldigt nytt i sortimentet så de har inte ens uppdaterat sin hemsida. Smaklig påse!
    Åh I love my Adidas =) Önskar dig en underbar helg och kör hårt! Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Madde för alla superlativ:-) du tränar med frenesi men ser ändå så lycklig ut, priceless att få uppleva!!

    SvaraRadera
  4. Anders: Vad roligt du hittat hit! =) Jag menar varje ord jag skriver - you rock!

    SvaraRadera