lördag 5 mars 2011

Wii

Ojoj, imorse vaknade jag upp och kände mig lätt "bakfull". En liten föraning om detta när jag gick och la mig för när jag är uppe mycket senare än jag brukar får jag denna effekten tillsammans med en gottardag. På faten serverades det god fläskfilégryta med syltlök, oliver, paprika och massa andra goda grönsaker tillsammans med pressad potatis och fetaostsallad. Dessert som jag blev så svag för så jag sa att "nästa gång jag kommer får du inte göra denna Toblerone-Cheescake" och absolut inte sommartid, haha, supergott och massa gott plockgodis som också är min last så denna dagen fanns inga limits utan jag njöt av härligheterna som serverades med stor njutning. Vi träffades redan på eftermiddagen för att fira födelsedag och sen spelade vi Wii!
Jag har aldrig spelat det men shit vad roligt och kul det var med boxning, det vart en pulshöjare och vad vi skratta! Vissa av oss hade en tendens att närma sig TV:n allt mer så hos en av oss kände lite oro för hur det skulle sluta . Svetten den lackade =) Jag filmade underhållningen men jag har tyvärr inte fått tillåtelse att lägga upp dessa fantastiska filmer, hehe, så idag vill jag köpa mig ett Wii som jag kan ha hemma och leka med. Vem som segrade i boxningen behöver väl inte nämnas??
Idag är det nästa kalas på agendan men idag kommer jag hålla mig till endast den goda maten. Bör ligga på underskott av energi idag. Imrose var jag ute och joggade och vilket underbart vårväder det är! Trevlig helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar