torsdag 3 mars 2011

Tillbaka i småstan

Hög puls och njutningsfulla dagar i Stockholm har alla redan passerat mig...shit vad trist!
Min "marknadsföring" som jag ägnade mig dag 1 åt gick superbra och alla tider och färdsätt gick enligt plan och jag känner mig riktigt hemma =)
Onsdagen vaknade jag upp med ljuvlig sol och klarblå himmel och kyla, så friskt och vackert!
Det är så härligt att bara vara ute och gå i vår fina huvudstad.
Jag gjorde ett besök hos Stina som jag lärt känna från Playitas och alltid galet roligt att ses och tjattra! Mycket kärt återseende och besök gärna denna energispruta på hennes blogg, http://stinaandersson.wordpress.com/ ! Tack Stina och hoppas vi ses inom KORT!
Kära åter besök hos Kalori och Konditori Hurtig är stående besök för varje vistelse och det känns extra varmt och roligt att vara igenkänd trots jag inte bor i stan! Kundvård!
Vart lite nyfiken på gymmet på hotellet och till min stora förvåning fanns det bättre utbud än vad jag hade kunnat tänka mig! Latsdrag, z-stång, bänkpress och justerbar bänk, hantlar, rodd, löpband och crosstrainer kommer jag ju faktiskt riktigt långt med.
Med bra tempo körde jag ett pass för det var ju typsikt att jag skulle hitta hit samma dag jag skulle hem och alla gånger jag bott på Birjer Jarl har jag alltid besökt andra gym.
15 min uppvärmning med löpning och jag avslutade också med löpning i 20 min.
Superset med latsdrag brett grepp tillsammans med frontlyft fram, med viktskiva.
Rodd tillsammans med frontlyft åt sidorna.
Latsdrag omvänt grepp och enarms hantel över huvudet.
Dips på tvä bänkar tillsammans med rak stång för biceps.
Det blev alltså rygg, axlar och armar som fick sig en bra omgång, bröst sparade jag för dem har jag utfört idag på gymmet tillsammans med boxning.
Det fanns så klart en sak som jag saknade i gymmet......speglarna så klart!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder, du verkar gilla sthlm skarpt!

    SvaraRadera
  2. Anonym: Helt rätt! =) Så underbart i huvudstaden =)

    SvaraRadera