onsdag 23 mars 2011

Suger åt mig energin!!

Hej hopp vilken energi jag har idag då! Om det är någon som känner sig trött fick jag nog din energi också, sorry =)
Senaste dagarna har jag vaknat tidigt, precis som solens strålar vill väcka mig försiktigt och vill meddela mig att "Madde, det e gutt väder, ut och nyttja som du älskar"!
Så härligt att jag nu också kan vistas på skogsslingorna då det torkat till och jag får andas in skogsluften! Underbar tid nu, snälla bestå!
Men "Nothing Last forever - Not even your Problems" är positivt, det sistnämnda alltså!
Så jag hoppas att jag och mitt ansikte snart blir bättre...

Idag har jag testat lite hur snabbt jag behöver springa för att för att springa tre kilometer under femton minuter. Jag är van att springa det dubbla som då blir i ett lägre tempo men idag tänkte jag testa att korta tiden och öka hastighetern. Gick jättebra men jag ville ha lite maginal så jag upp på löpbandet igen och justerade lite. Lite besviken är jag trots allt. När jag ökade så "vann" jag inte så många sekunder ändå men det kändes bra, vilket gladde mig. Ska nog pressa mig ännu mer nästa gång för att riktigt ta ut mig. Ska göra lite förändringar nu i min träning nu när jag kan vara så mycket ute. Det ska bli intressant och tufft. Min kväll kommer nu bestå i planering. Fast jag kommer så klart se Halv åtta hos mig och Sveriges Mästerkock, mat mat, like like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar