fredag 11 mars 2011

Knock out!

Både ger och får jag!
Jag är så himla trött på kvällarna och trots min sömn på 8 timmar är jag fortfarande trött när jag ska gå upp. Är det fler än jag som känner såhär, som en riktig sömntuta? Inatt har jag dock vaknar till från och till över att någon visslat på mig. Sen igår morse har det varit storm här så det var tyvärr inte så att det var en stilig karl som busvisslade på mig. Spöregn också som om inte stormen vore nog, så himla trist med detta väder när jag igår hade Kalmar-besök, det är ju alltid roligt att kunna vistas ute. Men vi hade det härligt ändå!
Idag är det bara storm.....så jag är tacksam för det lilla.
Imorse hade jag en annorlunda cardio för jag var inte redo för att få "lavetter" till höger och vänster i dryga timmen genom en promenad så jag spelade Wii istället =)
Avslutade med boxningen där jag kommer upp i puls, känns ju kul att ha Wii som en plan B! Bättre än att inget göra.
En timme kändes som en kvart och så några magövningar på det. Jag är så besviken på SF här i Karlskrona för ikväll är det premiär för filmen "Fighter" med bla Mark Wahlberg men självklart visas den inte här. Åh så trist. Mark Wahlberg har jag bla följt ända sedan han slog igenom som artist och för att inte tala om hans bror, Donnie, jaa, ett hysterisk tonåring kan man säga att jag då var till pojkbandet N.K.O.T.B.Ikväll är jag bortbjuden på hjärt-raggmunkar! Åh det ska bli så fantastiskt gott! Jag älskar raggmunkar! Ett nytt sätt för mig att äta dem gjorda i våffelgärnet med det kommer bli både vackert och gott. Längtar redan!

2 kommentarer:

  1. Tack för sällskapet Madde o hoppas att du blev mätt på alla hjärtan o efterrätten.. =)
    Hoppas att du kommer på en go kylling/currygryta nästa gång.

    Puss o kram
    Millan/Dennis/Cassie <3

    SvaraRadera
  2. Millan: Tack underbara ni! Rooooligt och Goooott <3, åh självklart har jag en sådan på lager du vet, food is me =))

    SvaraRadera