lördag 26 mars 2011

Följ med på en morgonrunda

Det är så härligt att se klarblå himmel, sol och hav när jag drar upp persienerna. Vill bara ut! Då är det bara att börja traska och sällskapet idag blev kameran.
Inom kort kommer det vara fullt med båtar. Lite kyligt idag, några minus men det kändes redan igår kväll när vi gick hem ifrån bion att det var kyligare än tidigare kvällar.
När jag tyvärr inga superkrafter fått skänkt till mig som i filmernas värld får jag försöka träna upp krafter istället. Här tänkte jag försöka få upp lite snabbhet. Filmen igår "I am Number Four" kan jag rekommendera. Jag blir så avundssjuk bara varje gång jag ser filmer av denna sort bara =)
Träden som pinnar men snart ska det blomstra.
En av backarna som suger! Andningen överröstar musiken i öronen och det kan tyckas att det inte ser mycket till backe ut men verkligheten säger en helt annan....
Nu är vi snart hemma igen!
Hemma på min gata igen! Trevlig helg alla

2 kommentarer:

  1. Mmmmmmmm, vår i luften!!!!!! :D

    SvaraRadera
  2. Eva: Och i kroppen med?!....fast idag blåsigt som F.N igen =(

    SvaraRadera