måndag 21 mars 2011

Årets träningsanläggning 2010

i Kalmar, vinnare för andra året i rad är Kraftverket Gym! Grattis! Självklart har jag lagt min röst här. Allmänheten har fått rösta genom att skicka sms och så har även andra vinnare i andra kategoerier utesetts på samma vis under samma period. Jag vilar från gymmet idag och har bara besökt gymmet för att investra i kosttillskott och så hamnade också en bars med i shoppingen =) Här köper jag ofta mitt tillskott för då vet jag vad jag får och ser även datummärkningen samt att jag så klart vill gynna gymmet. När jag beställer från nätet har jag oftat blivit irriterad över kort datum och detta har inte framkommit vid beställning.Detta protein är så galet gott så jag finner knappt ord oavsett om man väljer att dricka eller blanda det tillsammans med annat eller göra fluff på det. Det har kommit en ny smak som jag ska testa som är PäronSplit. Den mindre burken har jag inte heller testat men den intar jag strax innan träningen.
Tack alla som hört av sig via telefon och "fejs" gällande min "ansikts-skada" och undrat hur det är med mig. Statusen för närvarande är ganska oförändrad då rödheten är den samma men att såren torkat ut. Den vecka har nu gått så jag känner inga framsteg till det bättre så jag får ta tag i detta....också....=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar