lördag 23 oktober 2010

oj idag glömde jag rubriken

Vilket underbart bicce-pass, jiisssess! Så underbart =) Jag var extra taggad idag då jag igår var på gymmet, när en kompis kom och han skulle köra biceps och jag blev lite avis för jag inte hade det i min planering för dagen. Plus att när jag idag entrade gymmet var det också ett bonuspass, då jag inte trodde mig skulle hinna innan dörrarna stängdes. Jag har nämligen haft besök av mina föräldrar. En trevlig dag på stan med kassar i handen och som avslutades med en tonfiskfilé draperad med wasabi, lime och chili tillsammans med cantadou-yoghurt och pressad potatis och extra grönsaker. Yammi Yammi och med denna fantastiska laddning blev det som sagt tryck i biccarna! Så saknar du tryck, rekommenderar jag ladda med denna gudomliga måltid på Montmatre. God mat och trevlig personal och snyggt upplagt på tallriken.
Och nu sitter jag faktiskt och äter igen fast kyckling =))

Pappa vässar mina knivar! Det viktigaste i köket tycker jag är riktiga knivar och ytor att röra sig på och en god belysning.
Jag ska strax byta stol och kök emot soffa och TV och kolla på en film. har inte bestämt mig vilken jag ska se men den igår var riktigt bra. Jag har sedan många år varit ett fan av vår svenske kung Dolph Lundgren och i veckan släpptes Icarus på DVD och den var riktigt bra! Att se denna stiliga karl i kostym i nästan hela filmen (förutom när han är avklädd tssss) och fightas och får sig en liten skråma här och där och lite blod blir jag faktiskt lite svag för. Jo faktiskt! Så filmvalet idag blir svårt att toppa gårdagen. Imorgon är gymmet stängt så då är det en socialdag! Trevlig afton och här får ni se trailern.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar