torsdag 21 oktober 2010

Ben Bak

Jag visste det! Slår aldrig fel. Att jag skulle vakna i natt av smärta i benen och att jag idag tar mig fram genom inte alltför vacker gångstil. Varje gång är det så, två dagar efter ett benpass.....äntligen har jag nu fått tag på något som kanske kan hjälpa mig att förkorta smärtan något.
Något som jag kan ha i lådan och är en engångdebitering och som jag kan använda när som helst. Inga massagetider behövs inplaneras och bokas! Och nej, den är inte batteridriven!
Om jag hade haft insyn ifrån grannarna hade de garanterat undrat vad jag hade för mig. Jag har letat länge må tro efter den knaggliga kaveln! Vart jag än varit och letat har de bara haft de vanliga släta kavlarna och det är ju ingen effekt.
Det är ingen egen idé ifrån mig utan den kommer ifrån Fodor och hon har givit mig många bra tips!
Med denna kruskavel trycker jag hårt, hårt och rullar på mina lår. Framsidan och baksidan där jag har otrolig värk. Det smärtade så in i bomben kan jag säga när jag bakade mina lår=)
Har man ingen som kan massera när man vill och så vill man kanske inte få massage av vem som helst heller för den delen, så verkar denna kavel funka alldeles utmärkt. Intressant morgondag om min smärta har lindrats. Jag har kämpat länge med mitt kavlande framför TV:n så jag upptäckte att Robinson visst börjat gå nu igen...jag tror också kaveln kan vara bra att använda när man gör knäckebröd och effektiv i mer våldsamma situationer haha. Watch it!

2 kommentarer:

  1. Jaha, då ska man se till o hålla sig undan då mao.. ;-)

    SvaraRadera